Посада: Інженер технічної підтримки.
· Технічна підтримка співробітників компанії (ОС: Windows, Mac OS).
· Установка програмного забезпечення.
· Своєчасна обробка запитів по телефону і поштою, і визначення пріоритетності проблем.
Консультація співробітників по роботі з ПК і програмним забезпеченням.
· Ведення та підтримка в актуальному стані технічної документації (інструкцій).
· Встановлення та налаштування периферійного та офісного обладнання.
· Навички установки і налаштування клієнтського прикладного програмного забезпечення.
· Навички самостійного пошуку і визначення несправностей.
· Здатність до навчання і стресостійкість.
· Бажання вчитися і вдосконалювати свої навички.
· Уміння грамотно писати і ясно викладати свої думки.
Контактна особа: Кришин Руслан Володимирович
e- mail: r.krishin@112.ua